Cerc pedagogic la Rovinari: „Utilizarea instrumentelor digitale interactive în învățământul primar-modele de bune practici”

La Liceul „Gheorghe Tătărescu” din Rovinari a avut loc astăzi, 11.12.2025, Cercul pedagogic al învățătorilor, activitate cu tema integrarea resurselor digitale și a tehnologiilor educaționale inovatoare în procesul de predare -învățare la nivelul învățământului primar. Tema activității a fost „Utilizarea instrumentelor digitale interactive în învățământul primar-modele de bune practici”, fiind susținută cu succes de către învățător Mihaela Bolborea și elevii săi.
Mihaela Bolborea, profesorul pentru învățământul primar, a prezentat celor prezenți la activitate tema de modele de bune practici: activitatea extracurriculară „Pace - Construiți punți, nu ziduri!”- activitate realizată în ”Săptămâna Educației Globale” (17-24 noiembrie 2025) și prezentată astăzi, în cadrul Cercului Pedagogic.
Anul 2025 este considerat Anul European 2025 al Educației pentru Cetățenie Digitală de către Consiliul Europei, aceasta fiind motivația alegerii activității.
Prezentarea temei a fost facută elevilor pe platforma de lucru Lerningapps prin rezolvarea unui rebus ce avea ca solutie SĂPTAMANA EDUCATIEI GLOBALE.
Copiii au lucrat pe tablete și au folosit platforme ușor de accesat. Ei s-au conectat prin coduri QR și au lucrat pe grupe, individual și frontal. La final, au realizat o expoziție virtuală și semne de carte personalizate pentru fiecare participant la activitate.
Participanții au primit și materiale cu coduri QR, iar întâlnirea a continuat cu o prezentare susținută de învățătoarea Mihaela Cincă și cu un moment artistic coordonat de Melinda Mitran. „Evenimentul de astăzi a făcut parte din activitățile cercurilor pedagogice. Ca și activitate eu am avut de prezentat tema Utilizarea instrumentelor digitale interactive în învățământul primar-modele de bune practici. (...) Copiii au folosit aplicații precum Canva, Padlet, Google Focs stc. Fiecare participant la activitate a primit în dar un plic ce avea drept ”timbru” codul QR al proiectului activității, codurile QR ale fiecărui exercițiu parcurs cu elevii, precum și semnul de carte personalizat. Pliantele Cercului pedagogic au conținut un cod QR care permitea fiecărui profesor participant la activitate să trimită într-o aplicație fotografii din timpul activității. Mulțumiri tuturor participanților. Felicitări tuturor elevilor implicați!”, a spus Mihaela Bolborea, învățător.
Participanții la acest cerc pedagogic și-au exprimat părerea unanimă că activitatea realizată de învățător Mihaela Bolborea a fost unică și a avut la bază multă muncă și pregătire.
Vizualizări: 196
Trimite pe WhatsApp













