Ministrul Transporturilor a inaugurat noul sediul al RAR Gorj

 

Reprezentanța Gorj a Registrului Auto Român are sediu nou, începând de astăzi. Clienții sunt așteptați la noua locație din strada Termocentralei nr. 40, în Municipiul Târgu Jiu. 

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a inaugurat, duminică, la Târgu Jiu, noul sediul al Registrului Auto Român (RAR) Gorj, investiţie în valoare de peste 10 milioane de lei.

Alături de ministru, la eveniment au participat directorul general al RAR, George-Adrian Dincă, autorităţi locale şi judeţene, parlamentari de Gorj şi primari.

Schimbarea sediului a fost generată de necesitatea modernizării spațiilor destinate clienților, de extinderea zonelor de acces dar și de dublarea liniilor tehnice de lucru. Conducerea RAR a investit și în modernizarea echipamentelor tehnice, odată cu achiziționarea noului sediu. RAR Gorj va dispune de două linii integrate de verificare vehicule, principalul beneficiu adus clienților de noua tehnologie fiind acela că timpul de așteptare pentru programări va fi redus considerabil.Valoarea totală a investiției este de 10.297.761 lei (fără TVA), bani care au provenit exclusiv din surse proprii (bugetul de investiții al RAR). “Consider că modernizarea reprezentanței RAR Gorj este în primul rând o chestiune de respect pentru clienții care ne calcă pragul. Ne dorim ca timpul de așteptare la RAR să fie cât mai scurt și petrecut în condiții optime. Angajații noștri vor efectua prestațiile cu eficiență maximă, datorită prezenței celor două linii integrate, care permit parcurgerea tuturor etapelor verificării și adunarea completă a informațiilor despre vehicul pe un singur buletin, care se tipărește la final, după terminarea activității tehnice. Rămânem consecvenți, așadar, în demersurile noastre de a oferi clienților cele mai bune servicii”, a spus Ing. George-Adrian Dincă, Director General RAR. Strategia de dezvoltare a Registrului Auto Român include și construirea sau modernizarea sediilor reprezentanțelor teritoriale, aceasta fiind consecința deciziei managementului RAR de a pune pe primul plan condițiile de primire a clienților, de derulare a prestațiilor și a activităților curente ale personalului angajat.

Galerie foto


Vizualizări: 316

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste