„Acasă la Brâncuși”, în mediul online pe Facebook, Instagram și TikTok

La Casa Muzeu „Constantin Brâncuși” din Hobița, a avut loc, pe 2 septembrie 2025, conferința de presă care a marcat lansarea oficială a canalelor de social media „Gorj, Acasă la Brâncuși”, disponibile de acum pe Facebook, Instagram și TikTok.
Prin aceste platforme, reprezentanții Consiliului Județean Gorj și ai instituțiilor de cultură din județ își propun să aducă mai aproape de publicul larg valorile autentice ale Gorjului: atracțiile turistice, tradițiile, evenimentele și bogăția culturală a unei zone unice.
„Ne dorim ca județul Gorj să fie cunoscut și recunoscut pentru ceea ce reprezintă cu adevărat: locul unde s-a născut Constantin Brâncuși și un spațiu în care cultura, natura și istoria se împletesc în mod autentic. (..)
Acest demers, care prinde viață astăzi, face parte dintr-un proiect de promovare, având ca obiectiv principal creșterea notorietății și atragerea unui număr tot mai mare de turiști, atât din țară, cât și din străinătate.
Lansarea oficială a canalelor social media Gorj-Acasă la Brâncuși a avut loc într-un cadru inedit: la Casa Muzeu „Constantin Brâncuși” din Hobița – chiar acasă la marele artist.
Pe această cale, lansez o invitație tuturor proprietarilor de pensiuni, hoteluri, restaurante, parcuri de aventură și altor operatori din domeniul turismului să facem front comun și să punem împreună umărul la redescoperirea județului nostru și să fim cu toții parte din acest demers de repoziționare a județului nostru pe harta turismului!”, a transmis Anca Bordușanu, vicepreședinte Consiliul Județean Gorj.
Evenimentul de la Hobița a reunit reprezentanți ai administrației publice județene și locale, alături de promotori ai turismului și patrimoniului cultural. Lansarea marchează un pas important în repoziționarea județului Gorj pe harta turismului național și internațional, sub semnul moștenirii brâncușiene și al identității locale.
Prin intermediul acestor noi canale digitale, autoritățile mizează pe o promovare modernă, dinamică și interactivă, menită să atragă atât turiști români, cât și străini, care să descopere Gorjul – „Acasă la Brâncuși”
Vizualizări: 45
Trimite pe WhatsApp