Docuart și Școala Ceauru-Bălești, parteneri în proiectul „Congruent - Competențe Necesare Grupurilor Eterogene de Tineri”

 

Docuart vă invită să cunoașteți programul și activitățile din cadrul proiectului „Congruent - Competențe Necesare Grupurilor Eterogene de Tineri”, derulat în parteneriat cu Școala Gimnazială „Antonie Mogoș” Ceauru-Bălești, implementat prin programul Active Citizens Fund România, finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021.

Potrivit celor de la Docuart, vineri, 28 mai, de la ora 10:00, va avea loc o întâlnire la Prefectura gorj în care se va discuta despre creșterea capacității grupurilor vulnerabile, despre creșterea incluziunii sociale și dezvoltării comunității rurale interetnice, despre relațiile sociale și raporturile de putere, despre bullying prin cinematerapie. Alături de managerul de proiect, la conferință vor fi prezenți  experți implicați în proiect, psihologi, mentori, facilitatori. 

Potrivit directorului Cornel Șomîcu de la Școala Gimnazială din Ceauru, proiectul CONGRUENT, dezvoltă activități de parenting și de combatere a bullying-ului prin cinematerapie, servicii psiho-terapeutice,ateliere de antreprenoriat și educație financiară, pentru comunitatea interetnică de profesori, copii și părinți din comuna Bălești. Până la finalul anului 2022, 400 de profesori, părinți și copii vor beneficia de programele din cadrul CONGRUENT. De asemenea, proiectul CONGRUENT are în vedere activarea unui Grup de Inițiativă Locală pentru organizarea de campanii de conștientizare, activități civice comune și acțiuni de dialog. Proiectul CONGRUENT derulat de Asociația Docuart vizează, în principal, îmbunătățirea relației dintre cei trei mari actori ai procesului educațional: profesori, copii și părinți. Metodologia programului de parenting  include prezentări, exerciții individuale și de grup, dezbateri și jocuri de rol. (Sursa și mai multe detalii: https://scoalagorjeana.com )

Vizualizări: 155

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste