Promovare europeană pe bani locali. Craiova scoate 30.000 de euro din buget

Autoritățile locale din Craiova vor continua și anul acesta parteneriatul cu organizația European Best Destinations pentru promovarea municipiului la nivel internațional.
Astfel, în sedința din această lună, care va avea loc în data de 30 octombrie, consilierii municipali vor vota dacă sunt sau nu sunt de acord cu plata unei noi taxe care să permită includerea municipiului Craiova în competiții și campanii internaționale organizate de European Best Destinations.
Taxa de participare este de 29.690 euro și, se arată în referatul întocmit de către reprezentanții Primăriei Craiovei, prin această modalitate, European Best Destinations estimează că orașul va beneficia de o promovare la nivel național și internațional.
Această taxă de participare nu garantează un loc în clasament sau o recunoaștere automată, ci oferă doar dreptul de participare și posibilitatea de promovare a imaginii municipiului Craiova în cadrul competiției.
Prin acest parteneriat, European Best Destinations estimează că orașul Craiova va beneficia de o promovare națională și internațională care, realizată individual, ar costa peste 1,6 milioane de euro.
În urma campaniilor de promovare și a voturilor obținute de Craiova la nivel internațional, în cadrul competițiilor organizate de European Best Destinations, municipiul s-a clasat pe locul al șaselea în anul 2021, pe locul al treilea în 2022, pe locul al doilea în 2023 și 2024 între cele mai frumoase destinații europene care organizează târguri de Crăciun.
De asemenea, Craiova a ocupat locul întâi în anii 2023 și 2024 între destinațiile europene recunoscute pentru cele mai frumoase târguri de Paște, mai spun autoritățile locale.
Vizualizări: 359
Trimite pe WhatsApp