Cum poți evita greșelile din procesul de salarizare cu un soft salarii?

 
O atenție sporită la detalii este o caracteristică importantă în activitatea de payroll. Un soft salarii te ajută să eviți mult mai ușor erorile umane, iar alături de un program pontaj gestionezi eficient proceduri complexe de salarizare. Dacă totuși apar greșeli în această direcție, ele pot fi corectate cu ușurință dintr-un soft salarii, pentru a nu exista efecte neplăcute ulterioare în cadrul organizației. Împreună cu o strategie bine pusă la punct, utilizarea unor instrumente digitale asigură un proces de salarizare optim, realizat în siguranță. Prin urmare, este benefic să iei în considerare toate soluțiile care pot sprijini un flux optim al activității specialiștilor din compania ta. Previne calculul eronat al salariilor cu un soft salarii

O problemă comună la procesul de salarizare este calculul greșit al remunerațiilor angajaților. Multe elemente variabile trebuie luate în considerare pentru a ajunge la suma netă care trebuie plătită către angajați. Unul dintre ele este pontajul, cu toate amănuntele detaliate cum ar fi: orele suplimentare efectuate, dacă au existat ture de noapte sau ore lucrate în weekend, zile de concediu medical, zile de concediu odihnă, sau alte cazuri speciale. Cu un program pontaj, colectarea datelor despre prezența angajaților se realizează într-un mod intuitiv, indiferent de locul din care și-a desășurat activitatea. Atunci când informațiile despre pontajul fiecărui angajat sunt precise, efectuarea plăților cu un soft salarii are șanse minime de a fi incorectă.

Alte greșeli comune ce pot fi evitate cu un soft salarii

Când ne referim la alte erori frecvente care pot apărea în procesul de salarizare, plata incorectă a taxelor și impozitelor se află de asemenea printre ele. Cauza acestora poate fi neatenția, un volum de muncă încărcat, date imprecise ori alte situații care pot duce la depunerea unor bilanțuri lunare sau anuale greșite. Printr-un soft salarii, taxele către instituțiile statutului pot fi achitate la termen și cu rapiditate.
O altă problemă des întâlnită este cea a întârzierilor apărute la plata salariilor, care își poate pune o amprentă importantă asupra moralului angajaților. Cu un program pontaj, colectezi cu ușurință datele de prezență din mai multe puncte de lucru. Ulterior, ele se pot importa într-un soft salarii pentru realizarea la timp a plăților. În acest fel se evită anumite amânări și nemulțimiri din partea salariaților, care pot afecta considerabil activitatea pe care aceștia o desfășoară.

Program pontaj – un instrument digital de încredere

De asemenea, există riscul apariției unor penalizări cauzate de întârzierea plăților, care pot avea efecte negative pe termen lung. Un program pontaj, care centralizează informațiile despre timpul lucrat de toți angajații, este de mare ajutor pentru ca departamentul de resurse umane să-și poată îndeplini sarcinile până la un anumit termen.
Indiferent de luna în care a fost descoperită o problemă, funcționalitatea de corecții de calcul a unui soft salarii permite corectarea calculelor și regenerarea raportului lunar. Pe măsură ce procesul de salarizare este tot mai complex și trebuie efectuat pentru un număr mare de angajați, pot apărea mai multe greșeli. Un soft salarii contribuie semnificativ la evitarea lor, însă este nevoie și de o atenție sporită din partea celui care îl utilizează.

Aplicații intuitive de salarizare și HR dezvoltate de UCMS by AROBS

Procedurile de payroll și HR presupun concentrare și vigilență din partea specialiștilor de resurse umane, pentru a fi realizate în mod corect și pentru a apărea cât mai puține erori. Prin implementarea unor aplicații dedicate salarizării și administrării de personal, multe greșeli pot fi evitate, iar dacă acestea totuși au loc, se corectează cu ușurință.
UCMS by AROBS a dezvoltat două soluții digitale care să sprijine activitatea profesioniștilor din organizații: softul de salarii dp-Payroll și aplicația de resurse umane True HR, în cadrul căreia se regăsește și un program pontaj. Acestea sunt concepute pentru a fi utilizate într-un mod cât mai intuitiv, fiind de asemenea actualizate în permanență cu modificările legislative.

Află mai multe despre cum îți pot sprijini activitatea companiei tale contactând specialiștii UCMS by AROBS printr-un mail la sales@ucms.ro sau la telefon 0720 534 424.

Vizualizări: 209

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste