Post vacant la Consiliul Județean Gorj! Vezi când este examenul

 

Consiliul Județean Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional superior, la Serviciul managementul proiectelor, dezvoltare regională și relații externe, Direcția managementul proiectelor și relații externe.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniile: științe administrative sau științe ale comunicării;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani;
cunoștințe operare PC – nivel mediu. Data de 8 ianuarie 2020 este termenul limită pentru depunerea dosarelor; iar pe 20 ianuarie 2020, ora 10:00, candidații vor susține  proba suplimentară (verificarea cunoștințelor în domeniul PC) – nivel mediu), urmând ca pe 21 ianuarie 2020, ora 10:00 să aibă loc proba scrisă. Data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Vizualizări: 630

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste